Adidas Victory League woda po goleniu 100 ml
voda po holení bez rozprašovače, osvěžující a sexy vůně
Určení: | Pro muže |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Adidas Victory League to ambrowo-drzewna nuta wprowadzona na rynek w 2006 roku.
Marka Adidas, która nie zaprzecza swojej sportowej duszy, zaprezentowała zapach dla mężczyzn Victory League, który jest oparty na duchu zespołowym, będącym pulsującym sercem świata sportu. Orientacyjnie drzewny zapach, który wydobędzie nutę twojej męskości i odsłoni światu twoją sportową stronę. Z najsłynniejszą marką Adidas łatwo zrozumiesz, że nie zawsze chodzi tylko o zwycięstwo, ale przede wszystkim o więzi i przyjaźń, na których sport ma ogromny wpływ.
- ambrowo-drzewna nuta
- wprowadzona na rynek w 2006 roku
- wydobędzie nutę twojej męskości i odsłoni światu twoją sportową stronę
- obudzi twoje zmysły
- AS 100 ml
Ze sportem nierozerwalnie wiąże się świeżość, która pozytywnie nastraja na nowy dzień. A właśnie świeżymi akordami otwiera się zapach Victory League, który łączy zapach bergamotki, liście bazylii i zielone nuty. W sercu pojawia się słodki zapach świeżo zerwanej soczystej gruszki, który jest uzupełniony aromatyczną lawendą. Serce zapachu jest przeplatane oszałamiającymi nutami cynamonu. Na zakończenie pojawiają się nuty, które podkreślą twoją męskość i charyzmę. Ciepłe drewno cedrowe łączy się z zmysłowym piżmem i słodką wanilią.
- Głowa: gruszka, cynamon, cedr, lawenda, wanilia, piżmo, bergamotka, bazylia.
Marka Adidas jest ogólnie znana przede wszystkim w kontekście produkcji odzieży sportowej, obuwia i innych akcesoriów.
Powstanie samej marki datuje się od 1925 roku i jest związane z nazwiskiem Adolfa Dasslera. Dziś Adidas jest prawdopodobnie jednym z najczęściej sprzedawanych producentów produktów sportowych w ogóle.
W ostatnich latach Adidas zdobywa również uznanie w branży perfumeryjnej. Swoje świeże i sportowe zapachy Adidas prezentuje pod patronatem firmy Coty. Seria perfum i linie unikalnych produktów stały się bardzo popularne, szczególnie dzięki ich oryginalnym, lekkim i subtelnym zapachom. Te w pewnym stopniu starają się korespondować z ogólnym charakterem i ukierunkowaniem marki Adidas.
Ten punkt jeszcze nie był omawiany. Jeśli chcesz być pierwszy, kliknij przycisk Dodaj post
Určení: | Pro muže |
Typ produktu: | Dřevité typy |
Adidas Victory League to ambrowo-drzewna nuta wprowadzona na rynek w 2006 roku.
Marka Adidas, która nie zaprzecza swojej sportowej duszy, zaprezentowała zapach dla mężczyzn Victory League, który jest oparty na duchu zespołowym, będącym pulsującym sercem świata sportu. Orientacyjnie drzewny zapach, który wydobędzie nutę twojej męskości i odsłoni światu twoją sportową stronę. Z najsłynniejszą marką Adidas łatwo zrozumiesz, że nie zawsze chodzi tylko o zwycięstwo, ale przede wszystkim o więzi i przyjaźń, na których sport ma ogromny wpływ.
- ambrowo-drzewna nuta
- wprowadzona na rynek w 2006 roku
- wydobędzie nutę twojej męskości i odsłoni światu twoją sportową stronę
- obudzi twoje zmysły
- AS 100 ml
Ze sportem nierozerwalnie wiąże się świeżość, która pozytywnie nastraja na nowy dzień. A właśnie świeżymi akordami otwiera się zapach Victory League, który łączy zapach bergamotki, liście bazylii i zielone nuty. W sercu pojawia się słodki zapach świeżo zerwanej soczystej gruszki, który jest uzupełniony aromatyczną lawendą. Serce zapachu jest przeplatane oszałamiającymi nutami cynamonu. Na zakończenie pojawiają się nuty, które podkreślą twoją męskość i charyzmę. Ciepłe drewno cedrowe łączy się z zmysłowym piżmem i słodką wanilią.
- Głowa: gruszka, cynamon, cedr, lawenda, wanilia, piżmo, bergamotka, bazylia.
Marka Adidas jest ogólnie znana przede wszystkim w kontekście produkcji odzieży sportowej, obuwia i innych akcesoriów.
Powstanie samej marki datuje się od 1925 roku i jest związane z nazwiskiem Adolfa Dasslera. Dziś Adidas jest prawdopodobnie jednym z najczęściej sprzedawanych producentów produktów sportowych w ogóle.
W ostatnich latach Adidas zdobywa również uznanie w branży perfumeryjnej. Swoje świeże i sportowe zapachy Adidas prezentuje pod patronatem firmy Coty. Seria perfum i linie unikalnych produktów stały się bardzo popularne, szczególnie dzięki ich oryginalnym, lekkim i subtelnym zapachom. Te w pewnym stopniu starają się korespondować z ogólnym charakterem i ukierunkowaniem marki Adidas.