Montblanc Legend woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
EdT s rozprašovačem, má v sobě sílu, reflektuje aktuální trendy a disponuje dávkou tajuplnosti
Kod: | 63500 |
EAN: | 3386460032681 |
Producent: | Inter Parfums |
Marka: | Mont Blanc (web) |
![]() |
Určení: | Pro muže |
Druh: | Toaletní voda |
Typ produktu: | Fougere typy |
FOUGÉRE - ŚWIEŻY zapach wprowadzony na rynek w roku 2011.
Montblanc to tradycyjna marka ponadczasowego luksusu, która czerpie zarówno z wielowiekowej tradycji, jak i z wizji przyszłości. Jest klasyczna, a jednocześnie w każdym momencie wysoce aktualna. Połączenie tradycji i nowoczesności z autentycznością, wysoką prestiżem i ekskluzywnością – to jest marka Montblanc.
Teraz Montblanc prezentuje zapach, który spełni wszelkie oczekiwania tej niezwykle inspirującej marki. Nowy męski zapach w sobie odzwierciedla bogatą historię domu Montblanc, a jednocześnie sprawia bardzo nowoczesne wrażenie. Posiada siłę, odzwierciedla aktualne trendy i dysponuje dokładnie tą prawdziwą dawką tajemniczości, to wszystko razem przedstawia: LEGEND.
Wysoce elegancki a jednocześnie zupełnie prosty strój, czarny golf, podkreśla jego naturalną elegancję i męskość. Silnie przywiązuje się do podstawowych wartości życiowych, ale jednocześnie ma nowoczesne podejście do życia: jest żyjącą Legendą. Do uchwycenia głębi takiego charakteru i przekazania jego historii został zaproszony słynny fotograf – Peter Lindbergh. Jego prace ze światłem w czarno-białych fotografiach bez wątpienia uczyniły go idealnym partnerem do stworzenia tej kampanii.
Podczas tworzenia opakowania priorytetem były dwie główne kolory Montblanc - czarny i srebrny. Opakowanie w górnej części zdobią srebrzyste linie, które przenoszą falisty kształt metalowego elementu flakonu. Logo Montblanc jest umieszczone tak, aby jego biała gwiazda świeciła bezpośrednio z centrum opakowania. Inny typowy element identyfikacyjny marki znajduje się w dolnej części opakowania, gdzie trzy paski są poziomo wciśnięte w opakowanie.
Logo marki, słynna biała gwiazda, jest delikatnie wyryte w przedniej części metalowego elementu flakonu. Podobnie zdobi wierzch srebrnego zamknięcia wspólnie z pierścieniami, które odnoszą się do typowego detalu wszystkich przyborów piśmienniczych marki Montblanc. Flakon o niewątpliwie męskim designie, który działa subtelnie i zmysłowo jednocześnie, opiera się na podstawowych wartościach marki.
Ten punkt jeszcze nie był omawiany. Jeśli chcesz być pierwszy, kliknij przycisk Dodaj post
Určení: | Pro muže |
Druh: | Toaletní voda |
Typ produktu: | Fougere typy |
FOUGÉRE - ŚWIEŻY zapach wprowadzony na rynek w roku 2011.
Montblanc to tradycyjna marka ponadczasowego luksusu, która czerpie zarówno z wielowiekowej tradycji, jak i z wizji przyszłości. Jest klasyczna, a jednocześnie w każdym momencie wysoce aktualna. Połączenie tradycji i nowoczesności z autentycznością, wysoką prestiżem i ekskluzywnością – to jest marka Montblanc.
Teraz Montblanc prezentuje zapach, który spełni wszelkie oczekiwania tej niezwykle inspirującej marki. Nowy męski zapach w sobie odzwierciedla bogatą historię domu Montblanc, a jednocześnie sprawia bardzo nowoczesne wrażenie. Posiada siłę, odzwierciedla aktualne trendy i dysponuje dokładnie tą prawdziwą dawką tajemniczości, to wszystko razem przedstawia: LEGEND.
Wysoce elegancki a jednocześnie zupełnie prosty strój, czarny golf, podkreśla jego naturalną elegancję i męskość. Silnie przywiązuje się do podstawowych wartości życiowych, ale jednocześnie ma nowoczesne podejście do życia: jest żyjącą Legendą. Do uchwycenia głębi takiego charakteru i przekazania jego historii został zaproszony słynny fotograf – Peter Lindbergh. Jego prace ze światłem w czarno-białych fotografiach bez wątpienia uczyniły go idealnym partnerem do stworzenia tej kampanii.
Podczas tworzenia opakowania priorytetem były dwie główne kolory Montblanc - czarny i srebrny. Opakowanie w górnej części zdobią srebrzyste linie, które przenoszą falisty kształt metalowego elementu flakonu. Logo Montblanc jest umieszczone tak, aby jego biała gwiazda świeciła bezpośrednio z centrum opakowania. Inny typowy element identyfikacyjny marki znajduje się w dolnej części opakowania, gdzie trzy paski są poziomo wciśnięte w opakowanie.
Logo marki, słynna biała gwiazda, jest delikatnie wyryte w przedniej części metalowego elementu flakonu. Podobnie zdobi wierzch srebrnego zamknięcia wspólnie z pierścieniami, które odnoszą się do typowego detalu wszystkich przyborów piśmienniczych marki Montblanc. Flakon o niewątpliwie męskim designie, który działa subtelnie i zmysłowo jednocześnie, opiera się na podstawowych wartościach marki.